I SWEAR I'M NOT LYING!

datum: 2011-02-22 tid: 22:45:16

ska snart borsta tänderna och sen lägga mig. Det är just precis nu som jag ska börja mitt nyttiga liv, seriöst. Min kropp mår fan inte bra av socker varenda jävla dag. Ska börja äta massor med frukt. Sluta ta med pengar till skolan, för då blir det lätt att jag ba: Neej! jag ska inte köpa godis. och sen efter skolan så köpter jag det ändå! ska käka massor frukt, satsa på fotbollen, käka skitmycket mat och träna mina armar med min hantlar xD då ni....men säger godnatt, pallar inte skriva "godnatt" i ett inlägg, så jävla meningslöst!
hahah gammal ! fan vad kul man kan ha med dig :)

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: lina

naw, desamma älskling :D <3

2011-02-23 @ 14:34:23
URL: http://linacumlins.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0