GRATTIS MIN FJORTIS

datum: 2011-02-17 tid: 21:42:00

(den dära kvällen var så jävla rolig, en kväll jag alltid kommer minnas! inga fattar ett skit, nog den konsigaste kvällen nånsin!)

GRATTIIIIIIIIISSSS Sara, jag har knappt kännt dig i 2 år och jag älskar dig som om vi kännt varandra hela livet. Alla våra minnen tsm, helt obeskrivliga! nu har du blivit fjortis, men jag hoppas verkligen inte att du växer ifrån våran töntiga och barnsliga humor! DUMIHUVUDETHUMOR♥♥, "ah men det där var en groda" hahahahahaha, du är så jävla sköööön sara , vet du det? ditt skratt gör det inte precis bättre, hahah sofia♥dig&ditt skratt , tack för att du finns, du kan alltid räkna med mig! love love love love love love you you you you you you ♥ hoppas du får en awesome födelsedag!
LÅTEN ÄR TILL DIG ! garvar för mig själv hahah, lyssna hela :D när jg hör låten och tänker på dig börjar jag skratta. ASSÅ DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST ÄLSKAR DIG
DET HÄR ÄR VÅRAN LÅT ÄLSKI :D

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: sara

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw så sjukt jävla glad att jag lärt känna dig! ÄLSKAR VÅRA MINNEN! kommer oxå ihåg den kvällen sååå hiiiiiimmla kul och hiiiimla konstig ! Tänk att vi knappt kännt varann i 2 år säger som du vi har kännt varann hela livet, men så är det ju inte! :O ÄLSKAR DEJ SJUUUUUUUUUUUUKT JÄVLA MYCKET! <3333333333 släpper dig och dom andra ALDRIG!

2011-02-17 @ 22:18:38
Postat av: sara

hahah btw låten : hahhahahahhahahhahahahahhah VÅR låt !

2011-02-17 @ 22:20:03

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0