FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

datum: 2011-02-24 tid: 22:27:11

Åh, jag bloggar aldrig längre :( jag ska bättra mig, jag lovar. Men jag har haft fullt upp ;( efter skolan var jag med sara s en stund, nåra i min klass hittade min mobil så vi var tvugna att gå o hämta den vid ip, tack tjejer! :D fan vad mamma skulle lacka om den försvann! sen när jag kom hem tränade jag fysträning och sen åt och duschade jag. Juste hahah, när ja satt på sängen o typ höll på med datan kändes de som om jag fick värsta bettet, det gjorde svinont haha, de bara sved till ? fast de gick över jättesnabbt. Sen har jag masserat mami oxå för hon är så underbar! ska lägga mig nu tror jag godnatt♥
HAHAHA JAG OCH LINA FÖR TV ÅR SEDAN, V SATTE IHOP VÅRA ANSIKTEN :P värsta fettot jag är ;(

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0