dagens

datum: 2011-02-16 tid: 15:48:32

Tjock tröja - Bikbok
Jeans tights - Gina Tricot
detta trippade jag runt med idag. Osminkad oxå t.o.m. Skulle stå som en "modell"  på bilden, hahaha! skulle inte stå sådär på riktigt annars. Men gick hem efter skolan för jag mådde illa, så mamma lagade mat till mig :) sen gjorde jag gott i nanna :( aja, ska på fotbollsträning snart. Vet fortfarande inte vilket lag jag ska börja i ? :'( tis eller ik frej?

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: emilia

IK FREJ !!!!!!! :)

2011-02-16 @ 19:10:59
Postat av: Sophia

tack :) Du borde välja Ik frej såklart, fast det är ju inte riktiga Ik frej längre men ja du fattar :P

2011-02-16 @ 19:21:58
URL: http://zoophias.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0