CFGHJKÄMNÖÖJBESODLGN

datum: 2011-02-19 tid: 17:46:25

Hej på er! skrev värsta långa inlägget och sen så lackade internet o allt försvann. LACKATTACK!!!
Jag var iallfall hos sara herlin igår med linnea olivia och saraS. Vi chillade o kolla gamla skolkataloger o garva o sånt. Sen så somna jag o linna (ovnligt) o dom ringde heta linjen, haha. Sen på morgonen så kollade vi p I rymden finns inga känslor, såg inte hela för va tvungen att dra hem..då gick jag och syrran till ica o köpte chips o lämnade tillbaka en film. sen kollade jag på gamla bilder(KOMMER LÄGGA IN SEN) o sen tittade jag o syrran på solsidan säsong 1, o käka chips till. Hur najs var inte det? nu vet jag inte vad jag ska göra..Ska lägga in bilder från igår senare, när olivia kommer hem, hon har alla bilder! puss

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0