TISDAG

datum: 2011-04-26 tid: 22:22:17

Idag har jag varit med linnea & olivia & sara, vi drog till sara o studsstudsmatta, årets bästa! haha nejmen , de var skitlängesen! sen kastadevi vattenballonger osv. Sen drog vi till linnea och käkade haha, sen skulle hon på volleyboll då drov vi resten av cheyerna till jarlabanke o flummade skitmycket! så jävla kul vare. Sen skulle olivia hem då drog ja o sara till henne o hämta pengar o köpte godis o satte oss i fågelgungan i parken sen kom de en liten kille som vi dog av, hahah han slikade på en trästång o en springa i en bänk o gjorde fula miner mot oss, HAHAHA! skitkul dag idag har det varit!
grönt på träden = sommartecken :D
mina sötnosar xD
världens finaste unge på jorden!
hahahaha problem
älskar er mycket + linnea som inte hade kommit
ASSÅ WHAAT ? KOLLA MOLNEN (?)

Nu ska jag gå och lägga mig, förlåt för långt inlägg! godnatt

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: sara

ta bort sista näst sista och bilden jag gör typ en volt på !!!!!!! <3 puuuuuussss

2011-04-27 @ 14:31:09

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0