Olivia Huerta Bratteng Här

datum: 2011-04-21 tid: 10:49:12

Tjeeeeeeena olivia här , Sofia skulle åka till sin mormor så hon frågade om jag vill gästblogga , Så why not ? Nu sitter jag här i norge... Typ inget att göra. Sängen jag sover på är STENHÅRD jag menar verkligen STENHÅRD så jag har ont i hela ryggen nu .. Härlig upplevelse. Idag vet jag inte vad vi ska göra ... åååh vill hem saknar dig sofia (a) och alla andra där hemma skit mycket. idag är den väl torsdag ? vi säger så. Så då är det bara 3 hela dagar kvar här ... jag står ut ! :) nä men det är kul att träffa släkten och så men asså man kan typ inte göra någonting här det är som en håla ^ kolla gärna in min blogg genom att klicka HÄR eller HÄR eller kanske HÄR.
hothot

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0