Girl: You're my drug, Boy: because you're addicted to me? Girl: No because you ruined my life, asshole

datum: 2011-04-17 tid: 21:07:04

Skit rolig dag idag, vart med Emilia, Linnea & Olivia! vi dissa killarna, så jävla åh...aja, vi var på ip, lira lite fotboll, låg ner o snacka o sånt. Iallafall skitkul, sen när jag gick hem så sparkade jag en boll mot ett plank sen vare två små småtjejer som skrek på mig o höll på o kackla, då peckade jag långfingret, hahah klarar inte av såna där små kaxiga ungar. Sen frågade dom vad jag hette, då sa jag ba "det ska ni skita i" sen fortsatte dom o fråga, tillslut sa ja bara nåt, hehe "MARIT" heheh :P aja, funtar på om jag ska göra pommes, krispiga med grillkrydda på. Men behöver min mage det? behöver mina kinder det? svar: Nej! men vill ändå :(
(bilder kommer lite senare ska ni veta)
samma gamla bild, men har lite bildbrist, eller nej, men ingen passar till bloggen

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0