STUDIEDAG

datum: 2011-04-26 tid: 12:30:07

Tack för alla fina kommentarer! Jag vet att jag alltid skriver att jag vill sluta, men när ni kommenterar så vill jag börja om på nytt & då får jag nya krafter! Jag ville sluta blogga för jag tyckte jag hade så dålig uppdatering & ville inte att ni skulle ha nåt tråkigt att läsa! Men ska typ ta med mig kameran ut idag, för idag ska jag vara med Olivia och Sara, vi har ju studiedag idag, nåt som inte dom andra skolorna har ;) Skit skönt faktiskt! Men bloggar när jag kommer hem, tyvärr. KRAMKRAM.

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: petra

det spelar ingen roll om du har dålig uppdatering, då kan man läsa dom gamla inläggen om och om igen, du skriver så bra satt de blir aldrig dåliga :)

2011-04-26 @ 13:34:26
URL: http://petragarton.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0