OJ fjortisbild..

datum: 2011-04-29 tid: 23:51:27

HAHAHAHAHHA! tagen i somras.
Men idag åkte jag direkt till täbban med mamma & syster. Köpte de där nedan, sen åkte jag hem o träffa olivia, vi köpte godis o åkte hem till henne o läste tidningar o prata o sånt haha, sen kom sara och då vare krig! haha nejmen hon skratta åt en bild på typ, eller hon skratta åt precis allt hahaha!  sen skulle vi titta på en video men då var min mamma redan framme (hon skulle hämta oss) så vi får se den nån annan dag, men imorgon ska vi typ till stan, det ska bli pretty awesome! ska snart gå o lägga mig, liggger här i sängen med mina nya hörlurar , as bra ljud! men dom sitter skit hårt mot skallen haha! Säger godnatt nu, godnatt :)

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0