I'm not plastic, only fantastic

datum: 2011-04-03 tid: 22:42:31

Ledsen för dålig bloggning, men har varit med mathilda. Först var vi hos mig och gjorde en video hur man sminkade sig som fjortis hahahaha. så jävla kul. sen så prata och flumma vi o sånt, sen drog vi hem till henne och drog ut o tog bilder, bakade o tittade på "Hard Candy" så grym film, då kan det hända med pedofiler, kolla den. sen så drev vi med lite boys, sen när vi skulle "sova" så var jag tvungen att ligga i hennes jävla spjällsäng, men var asrädd hahah så jag hoppade upp till henne 7 gånger haha, sen kom de lite kiss i brallan hahahhahahahahhahahahha asså ni fattar inte hur kul det var, jag doooooooooooooog, kunde inte andas på riktigt! hahaahaha! sen när vi vakna käka vi frukost såg på "mean girls" ahaha så jävla töntig film. sen kollade vi på "orphan" tror jag den hette, SÅ JÄVLA BRA FILM, JAG VAR TVUNGEN ATT FÖRVARANA ATT HOPPA TILL HELA TIDEN, heh. titta på den, den är fett läskig o sjukt bra handling. sen sega vi omkring o käka lite olika onyttigheter.
HAHAHAHAHA
(bara så alla vet så suger min kamera utan blixt :D)
oj..fett smidig
hahahah min kommentar till den här bilden, hahah. säger inte så jävla töntigt
alla kollar riktigt noga på mathildas händer.............................
fan vad jag älskar dig vännen
normaly
mathilda skvätte vatten på mig det är drf jag är blöt vid näsan haha
bakning på g..
filmmys :D

det tog mig 1 timma med det här inlägget, ni är så otacksamma :( ELLER ?

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Anonym

vi är tacksamma ;)

2011-04-04 @ 17:55:56
URL: http://emelisasfoto.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vilka roliga och härliga och fina bilder! :D

2011-04-04 @ 18:03:16
URL: http://zoophias.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0