:(

datum: 2011-04-17 tid: 23:00:46

Jag är skiträdd för mig själv just nu..Jag käkade pommes, massvis för en halvtimma sen och innan kanske 1 h 30 min innan de käka jag middag(inte överdrivet mycket dåra), och nu är jag svinhungrig. Vad är det för fel på mig ? :( seriöst? jag där verkligen skithungrig, tänk om jag har en såndär Binnikemask i magen ?!?!?!??!?!!?!? haha jag tror verkligen inte det xD, har inte ätit nåt rått eller ätit snö eller nått..men seriöst, I need a doctor! :( jag gråter typ, eller nej men nästan, är så rädd? kan nån säga varför de kan vara såhär? men iuförsig så har jag inte ätit så bra idag, men det är ofta såhär :O

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: sara

Det kanske är för att du åt så mkt så töjde din magpåse ut så du blev hungrig igen. Så brukar det oxå bli för mig om jag käkar jätte mkt och sen 5 minuter senare så blir jag hungrig igen:)

2011-04-18 @ 07:28:57
URL: http://saaraherlin.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har väl ätit och sen tömt magen på det naturliga sättet ;) haha nej men jag brukar också få det sådär, men jag bryr mig inte haha xd om du är sötsugen vet jag att man inte ska äta något sött för man är egentligen hungrig, så du kanske äter godis när du blir sötsugen? ta en frukt istället (A) <3

2011-04-18 @ 18:54:58
URL: http://emelisasfoto.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0