Dagens läskigaste upplevelse

datum: 2011-04-17 tid: 22:53:53

Kolla: När jag och olivia väntade på tåget till täby kyrkby så tog vi lite självutlösar bilder på oss själv, sen kommer en utlänning runt 30 års åldern o ba: Behöver ni hjälp? jag kan fota er. Han bröt ganska mycket ett tag lät de som om han pratade om sex, men iallfall, sen snackade han om systemkameror o vi ba: Mmmhhh, aaaa. Sen när tåget kom så är han påväg till typ vagnen framför hans ögon, alltså typ 3dje vagnen, & jag o olivia kutar till första vagnen o då när han ser oss inte gå på den vagnen han går på så kutar han efter oss i full fart till den vagnen vi skulle på. Sen satte han sig nåra säten bort o tittade på oss, så hmla obehagligt och jag vart så jävla rädd. Sen gick han av p samma station som oss -.- så vi sprang som 2 stuckna grisar när vi gick av vagnen, skitläskigt vare iaf :( men sen såg v inte han mer som tur va!
gammal

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0