VÄRLDENS STÖRSTA CHANS

datum: 2010-09-23 tid: 18:24:14

Jag ska få provfilma imorgon! om jag ska bli n av huvudrollerna till en film som heter "30 grader i februari" om jag kommer vidare ska jag bo i Thailand från Januari till Midsommar, och gå i svensk skola. Helt jävla azum. Men det är inte alls säkert att jag kommer vidare, men tänk om! :O vilken jävla chans, fyfan vad jag älskar mitt liv just nu :-)
men nackdelarna är ju att man inte träffar sina kompisar på flera månader och fotbollslaget IK FREJ !

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: lina :)

grattis älskling ! hoppas du vinner, men kommer sakna dig aaas mycket :( <3333333333333 loveu :*

2010-09-23 @ 21:47:00
URL: http://linacumlins.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0