FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING

datum: 2010-09-28 tid: 18:53:53

Men jag är så jävla trött och skolan dödar mig långsamt.
Efter skolan var jag först med sara linnea ida kimsy elin pontus erik viktor victor och marcus och vi stack till viktor, men sen drog ida elin och kimsy. Vi gick då hem till Viktor o jag o linnea gjorde videor på mossans data hehe! men sen stack jag o sara hem till henne o låg o chilla o prata. Sen käka vi glass oxå xD hejdå, ska plugg snart o sen sova...ska lägga mig tidigt ikväll är ASTRÖTT
va med dom här och
och han , han var inte med på bilden ovan haha xD han driver bara så ni vet hahahhaha ELLER BOKIS ?
inte så snygg men så gåre när man tar MIN kamera o pumpar egobilder!

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0