En blogg behöver rubrik även denna

datum: 2010-09-23 tid: 19:06:26

Var med olivia,sara H, sara Serik,Pontus,Ipren (Marcus),Linnea,Mossan (Viktor), Bokis (Victor) och Felicia, men mossan, bokis, sara s, felicia och victor stack typ efter en timma.

Vi chillade i parken och jag har typ svimmat 10 gånger idag, olivia, sara och linnea med o alla andra men asså man skulle andas in as kraftigt o sen trycka på bröstet efter 0 sekunder, sen ramla man omedvetet och det gjorde inte alls ont, man svimmade men var medvetslös, as skönt ! men sen när jag kom hem så sa alla i familjen att det är skitfarligt. jag måste varna alla att sluta.. Asnaiz dag förövrigt, när jag fick reda på att jag ska provfilma imorrn :D

älskar er mest tjejer + sara

HAHAHA dör

jag med boken i mitt knä ;d

så sööööt haha

oså hade jag biffiga erik i mitt knä ;)

sara h och pontös :D

mossan hahaha xD

lebbhög xd

älskar er




HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: olivia (:

asså nej det är inte farligt , eller det kanske inte så bra att göra det så många gånger. Men dom gick till skolsköterskan och frågade. Det ända va att man var yr och mådde illa (x <33333333333 älskardigiaf , hoppas du får rollen. MEN KOMMER SAKNA IHJÄL MIG ;'( !!! <33333

2010-09-23 @ 19:16:18
URL: http://oliviaslifepics.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0