Trick or Treat

datum: 2010-10-30 tid: 23:15:40

happy halloween ! eller är de  halloween nu? haha skit it...happy iaf :D
idag har jag spenderat dagen med olivia, linnea och felicia , najs var'et. Olivia kom först så vi tog massor med bilder, sen kom felicia och då snacka vi o käkade jordgubbar, meheh. Linnea kom precis när vi skulle käka upp jordgubbarna så hon fick oxå, bja tajming där ;) sen sminka ag o olivia oss till emos och felicia och linnea sminka sig till fjortisar, sen gick vi bus eller godis. men vi förföljde några barn som hade klätt ut sig så vi chansen var bättre att få godis , hehe.. sen chilla vi o satt o prata o lyssna på musik i parken, sen stack dom hem (olivia o felicia) s¨å då gick ja hem till mej med linnea o vi käka chips o snacka o så, dä najs.
ni får bilder från när alla sminkade oss, bilderna på mig o olivia kommer i nästa inlägg :)
emooos, olivia var ju bara snygg -.- suck xD
felicia din lilla fjorre :p
fjortisen & tuperarN (:
jag är cool där i bakgrunden.....eller? ser ALLTID ut sådär när ja tänker/koncentrerar mig hahahha
en blandning xd
tuperarN ;) haha emos tuperar väl sitt hår ? eller?
fint emo för en gångs skull :)
emosystrar x)
sad O.o
fjortisarna hah!
fjortis fjortis fjortis XD men de är ju driv

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0