The one night stand farmorn med en vit ögonfranse LÄS

datum: 2010-10-07 tid: 21:27:21

Hej! morgonen börja med att jag och linnea möttes på ICA och köpte chips, choklad och cola (allt med C är godast) ;) sen så stack vi vidare till skolan och titta på snabba cash (det var annorlunda skoldag) sen efter filmen så skrev vi en utvärdering på 2 min, om filmen..sen sluta vi. Då stack jag och linnea till täby och jag köpte en bh på rea och en skjorta. Sen kom det fram en tant till mig när jag var på "ur & penn" och ba:
Tanten: Hej, jag undrar om det finns en affär med äkta smycken?
Jag: Hej, ja det finns det, guldfynd har äkta guld!
Tanten: Vad sa du?
Jag: G U L D F Y N D , de ligger längst upp.
Tanten: Nej hihi haha
Jag: Jo det ligger vid Claes Olson typ? men...titta på täbytabellen som ligger här bakom som visar vart allt ligger! *pekar där ohn ska titta*
Tanten: Okej! tack..

sen går hon in i mataffären hemköp HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH och så går hon kring i cirklar hahahha fan vad vi dog hahahahha.

det ända jag titta på var hennes ända vita ögonfranse xD när jag prata med henne alltså

Sen så tänkte vi stalka henne haha, men vi tappa bort henne HAHA. Sen såg vi henne igen trodde vi,
linnea ba: Detdär är inte hon?
sofia: JO! jag lovar!
linnea: gå fram och fråga henne om hon hitta till guldfynd.
JAG GICK FRAM FÖR JAG VAR STENSÄKER PÅ ATT DET VAR HON, SEN SÅ SA HON ATT HON HITTA DIT SEN OCH ATT HON NU SKULLE GÅ TILL EN KLOCKAFFÄR. SEN SA HON TACK.
då tänkte jag o linnea stalka henne o titta vart hon yrade omkring haha xD men sen palla vi inte sen mötte vi ett mongo, okej förlåt ta inte åt dig om du läser de här, men du såg lite rolig ut. Han killen "mongot" titta på mig med ena ögat och linnea med de andra, haha såg askul ut, hehe...
BTW jag vann mot eiden på Tic a Tac Poker hela tiden, så ska få en femma imorrn YES :] lätt förtjänta pengar (a)

älskar dig mest


HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0