SKA SOVA SNART

datum: 2010-10-10 tid: 01:14:06

olivia fixar en design till mig och hon har gjort min blogg bredare, det är najs !
tack älskade vän för du orkar hålla på nu ♥
får typ panik ångest när jag lägger mig sent, det är asjobbigt ! vill lixom ta vara på helgen, aja :/ måste sätta alarm på högst 11. Sen har jag märkt en annan sak..varje gång jag blir rädd eller nervös när jag är ensam hemma så har jag ganska svårt och andas, lixom det känns tungt. Det är lite läskigt. Fan!! det är skola i över morgon, seriöst ! KILL ME...nej gör det inte föresten, men åååh hatar skolan, ni förstår verkligen inte, deppar i den här perioden oxå! HATAR MITT LIV NÄR DET GÄLLER SKOLAN, sa senast idag till olivia att jag älskade mitt liv och så, klart jag gör det, men inte nuuuuu....älskar min familj och mina vänner, men skolan fucking dödar mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vill bara skrika ut hur jäva mkt jag hatar skolan! :@

inte nytagen precis, osminkad hehe

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0