shit förlåt för dålig uppdatering

datum: 2010-10-25 tid: 22:08:46

MEN BLOGG.SE HAR JU DAMPAT SÖNDER ÅHHH LACKATTACK PÅ DEEEEE
hehe idag efter skolan så var jag med sara s, sara b, linnea och olivia :) vi gick till parken och tog lite bilder, men sara och linnea tog bilder på sig själva lite längre bort kan man säga x) hehe. Sen var sara och linnea, då, tvugna att sticka hem, sara skulle ta vaccination för hon åker till kina på fredag om inte planet strejkar dåda, hoppas för din skull att det fungerar när du ska åka :) linnea, vet ja inte varför, kunde bara inte säkert så länge. Så ja, olivia och sara b gick till runan och träffa lilla calle :) sen stack vi till ica och han köpte en euroshoper till oss var o en bublizz påse till olivia för att va exakt ;) hahah ! TACK CALLE ! du är så snäääääällllllll ! sen hämta mamma mig med bilen , så jävla soft ! (y) nu har ja typ pratat med linnea i telefon i typ 1 ½ timme, hehe xD vi prata om allt mellan himmel och jord, vi plugga oxå lite, stolt (a) nu får ni bilder:
OBS ALLA ASCOOLA BILDER ÄR PÅ OLIVIAS MOBIL, FÖR MIN MOBILKAMERA SUGER JU :
haha oj ? haha jag och super söta saraaaaaaa
dålig facelook idag!!!!

& så dagens...
konstig outfit och ja frös som fan om tårna hehe!
Skinnjacka - Bik Bok
Kofta - Gina Tricot
Svarta jeans leggings - Gina Tricot
Vantar - Mormor sticka ;D
Halsduk - ..?

förlåt för dåliga och bilder ;( men det var svinkallt så jag ville inte ta av vantarna s mkt (okej...bra bortförklaring dääär sofia) haha..men asså, hatar min kamera, glömde skicka över bilderna till olivias mobil, så de e drf ! :) bättre bilder nästa gång (imorgon)

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: emma

sofia du tog av dig vanten på sista bilden x) <3

2010-10-27 @ 19:19:23
URL: http://eemmafallenius.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0