sämsta statistik E V E R

datum: 2010-10-08 tid: 18:44:08

askul dag idag, jag var med olivia , sara bechor , victor bokström och erik eidensten. Vi satt i skolan och prata o skratta (mest jag) för bokis hade ett program på sin mobil så man kunde ändra rösten. HAHA dog typ, ändra s man lät som en bögig kille hahahaha. Sen kom linnea och sen tog eiden olivias sko o stack till ip, och bokis skulle hem, så vi satt i cafeterian (jag olivia och linnea) sara stack hem, hon skulle typ rida. Sen satt vi o prata o lyssna på musik, sen kom eiden o lämna olivias sko xD sen stack vi alla hem o nu ska jag LINNEA OCH OLIVIA SLAGGA :D asnajs, dom kommer till mig kl åtta sen ska vi till ica o köpa fettosaker, ni vet..chips o sånt ;) såååå bloggar kanske snart, sen eller imorgon, haha. Fett synd att inte våran sara sundqvist kunde slagga, hon ska till västerås buhuhuhuuh!
OM VI INTE SES MER IDAG, GODMORGON, GODDAG OCH GODKVÄLL

sara, jag och olivia /sommar 10 saknar<3


HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0