sämst uppdatering förlåt

datum: 2010-10-05 tid: 22:07:15

men mina YNKLIGA läsare suger på att kommentera, alltid samma, och det är bra! men vill ha FLERA ni är taskiga som inte kommenterar, tror ni jag bloggar för jag tycker de är kul? nääääj då fattar ni inte svängen? kan göra helt andra saker än att blogga så kan sluta när som helst, bloggar för ert jävla skull så ta o kommentera lite nu förihelvete, så jobbigt är det inte? haha.
Idag var jag iaf med mathilda älskling<3
vi skulle sminka oss o ta kort men eyelinern lacka på mathilda så vi palla inte, så vi gick upp på min friggebod o snacka som vi brukar göra nu för tiden, vi prata om allt, det var fett kul iallfall. Iloveyou♥
vintras, härliga tider

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Sophia

Vad kul :) ses imorrn!

2010-10-07 @ 06:32:54
URL: http://zoophias.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0