SA JU ATT FREJ ÄR BÄST

datum: 2010-10-03 tid: 20:52:57

yes
vi vann med 3-1, vi ägde som fan. Dom var ju bra, men vi var såå mycket bättre! lyssnar på musik just nu, ska snart ringa linnea o prata lite, ska berätta om gårdagen o så oxå:
FREDAG:
Min hjärna är zenil, jag minns inte ! den ja va me, förlåt ! eller om jag var med någon ;p HAR BARA HJÄRNSLÄPP ELLER NÅTT xD <3
LÖRDAG:
Var först i täbban med emma norenius, olivia och sara, jag köpte en bh, läppglans o benskydd :P (för små, hehe ska byta) sen stack jag tillbaka till kyrkbyn o träffa felicia bauer, sara herlin och tove åsberg, vi käka på picola o sen köpte vi asmkt godis, chips och läsk o stack hem till sara o flumma o åt o prata x) sen stack jag hem o packa för jag skulle sova över hos tove med sara, felicia kunde inte. Medans så träffade dom nåra. När jag var hade packat klart, stack vi hem till tove o FLUMMA som fan, asså blir alltid asflummig med sara och tove , speciellt tove xd
SÖNDAG:
sen stack jag hem o träffa linnea, sara och olivia o sen spela vi match mot vallentuna o VANN :D med 3-1 !
efter matchen så åkte jag hem med olivia i hennes lådsaspappas rörmockar bild o vi fick sitta i bakluckan med alla rörmockargrejer x) vi höll på o kissa på oss för vi garva så mkt !

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0