NI SOM TROR PÅ SPÖKEN BÖR LÄSA

datum: 2010-10-18 tid: 19:20:33

haha vet inte hur jag ska börja..Ja , det låter urtjatat när jag håller på att prata om spöken osv. Och möjligtvis lite töntigt tycker ni men jag har fått veta så äckliga saker nu i middagsbordet. Kan berätta nu, och det är inte så överdrivet läskigt men om man inte tror på spöken kan man ju sluta läsa precis nu för jag ska börja nu, haha;)
okej inatt när alla sov trodde man dåra, så hörde mamma tydliga steg att det var någon som gick till badrummet, och hon trodde då att det var min bror jonas som brukar gå i sömnen lite då och då, han gör dom mest randomsakerna i sömnen haha. Så hon skulle titta om jonas låg där, och han hade också hört någon gå omkring i huset och han trodde det var jag så dom tittade till, inte i samtidigt, men mamma såg att både jag jonas låg i sängen. Jonas titta till mig lite senare eller innan, vet faktiskt inte vem som titta först. Jag låg i sängen iallfall. Jonas berättade att han hade hört stegen från mitt rum till badrummet, sjukt äckligt ju ? så nån har vart i mitt rum, inte så nasty haha, men fett äckligt!
Sen så när jag var liten och hade precis lärt mig att prata så började jag plötsligt säga "Ja! när jag var i himlen" osv.... fett skumt, har någon vart i min kropp eller? jag lär ju säga så lixom?. Sen har min syster Ellen berättat en äcklig grej oxå haha låter som vi är värsta spökgeek familjen, men det är vi inte haha ja kan lova de! men iallfall...hennes kompis på jobbet hade berättat en grej att när hon var barnvakt för ett ex antal år sedan så var hon barnvakt för en liten bebis som hade preciiiiiis lärt sig att prata och den bebisen sa helt plötsligt "När jag var liten så var min mamma mycket snällare" och bla bla bla om massa bullshit om när den var liten. Asså sjukt äckligt ju? typ det jag tänkte berätta. Inte så läskigt kanske men asså tänk om det är en man som bara står och tittar på mig hela nätterna långa och bara tittar på mig eller kanske till och med håller på med mig ? kuuuuuuuuuuuuul (y) not heh. Jag sover ju som en stock oxå märker ingenting.
En till sak bara.. Mammas kompis har typ spöken i hennes hus, hon har typ känt någon som har tryckt ner henne i sängen. Sen ellens typ kompis ? har typ vaknat av att någon har suttit sig i sängen, men såg ingen, asså tänk dig själv typ när din kompis sätter sig på dina ben när du ligger ner, så känns det ju?
en askänd bild på vita damen, den är riktig.

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Anonym

men uuusch kommer inte våga sova ikväll hahaha xd <3

2010-10-18 @ 19:57:39
Postat av: lina :D

haha det va från mig (:

2010-10-18 @ 19:58:41
URL: http://linacumlins.blogg.se/
Postat av: Karolina

Läskigt ;o

2010-10-19 @ 19:46:27
URL: http://ockalina.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0