Made By H&M

datum: 2010-10-21 tid: 20:50:55

hej :D skolan var seg...men efter skolan var jag med olivia och linnea i täbban, sara var sjuk, krya på dig sötis♥
Så när vi kom fram köpte jag en mascara, kajal ett läppglans och en skitsnygg magtröja!
sen bara allmänt flumma vi hihi :) som vanligt dåda! sen stack linnea, för hon skulle hälsa på sin mamma på sjukhuset, hon är inte allvarligt sjuk, hon har bara oprerat :)
så jag och olivia köpte en stor pomfritt och delade på och fyyyyyyy vad den var god, har ALDRIG i hela mitt liv ätit så goda pomfritt, jag fick rysningar, haha ! eller vi båda fick ;-) så jävla satans goda att jag tänkte lämna tillbaka min kajal bara för att köpa en till pomfritt för mina sista pengar! men tur att jag inte gjorde de för de hade jag fått ångra haha x) ! sen planka vi hem, coola ja vet ! men ja var tvungen! :o hade ingen biljett o knappt så de räckte för sms biljett..

kajal, mascara och läppglans från h&m

h&m, jag blev helt enkelt kär...

sidecut ? haha nej int ett dugg likt men whatever..



modell jaow ? haha skoja

puss på vänster stortå


HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0