humor på kvällen

datum: 2010-10-21 tid: 23:50:45

-jaså, du blev underkänd i musik?
- Ja, jag var inte riktigt med på noterna!
HAHAHHAHA
-jaså, du blev underkänd i musik?
- Ja, jag var inte riktigt med på noterna!

Vad är det för likhet på en giraff och en elefant?
- Båda börjar på E, för giraffen heter Erik.

Det var en gång två myggor som var ute och åkte moped. Plötsligt stannade den myggan som körde och sa:
- Jag fick en fluga i ögat.

Det var en gång en blondin och en brunett som var ute och gick då sa brunetten
- Titta en död fågel!
blondinen titta upp i himlen och sa då
- Vart då ?

Jag har ett hål i ryggen, men det sitter så jävla långt ner så det skiter jag i.
Lilla Sarah går fram till läraren med en teckning.
-Titta! Jag har målet en ko på en äng.
-Men var är gräset?
-Det har kon ätit upp.
-Men var är kon då?
-Den gick när gräset tog slut!

Vad är det för likhet mellan en blondin och en ekorre?
- Båda gillar saftiga ollon.

En blondin gick in i en gardinaffär.
- Jag ska köpa gardiner till min dator!
Då sa butiksbiträdet:
- Men en dator behöver väl inga gardiner?
- Men hallllåå? Jag har ju WINDOWS!

HAHAH DÖR

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0