Hiss/Diss

datum: 2010-10-19 tid: 22:11:18

Hiss
*Höstkollektionen, alla höst kläder är så 7kt snygga!
* Musik i hörlurar, i luv it.
* långa pösiga linnen som visar bh:n på sidan av tröjan. Det är skitsnyggt!
*Brunetter..brunett så hett ;)
* Ke$ha - We R Who We R, grymmaste låten.
* Olivia, det är många vänner jag kan hissa nu, men nu väljer jag olivia. Hon har verligen ett hjärta av guld, vill ingen illa, så sjukt snäll & skitrolig att vara med och är rolig överhuvudtaget, dessutom ser hon så jävla bra ut, är så jävla avundsjuk på dig. FETLÄNK till dig (:

DISS
*Vissa killar i min klass -.-
* Hösten, usch, finns inge hemskare, förutom den 6e september då min födelsedag är :D
* Att jag inte kommer på mer

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: olivia

neeeeeeeeeeeeeeeeej va söt du är :') aaw blev SKITGLAD nu, tack du gjorde min dag ! eller kväll .... hehe :) men du gör min dag imorgon också ! skitsamma. älskar dig mest sötaste ungen i världen <3

2010-10-19 @ 22:48:46
URL: http://ohb.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0