HAR MINA INLÄGG KOMMIT UPP ELLER?!?!?

datum: 2010-10-25 tid: 22:47:00

ÅÅÅÅÅÅÅÅH SUCK , JAG SER INTE OM MINA SENASTE INLÄGG HAR KOMMIT UPP, DET DÄR INLÄGGET "ÅÅH JA ORKAR INTE" DE KOM UPP DAGEN EFTER, SÅ OM NI UNDRAR VARFÖR JA ALDRIG BLOGGAR SÅ ÄR DE FÖR BLOGG.SE LAGGAR, ÅÅÅÅÅH DAMP PÅ RIKTIGT, VILL BARA SKRIKA DE HÖGSTA JA KAN "FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAACKKKKKKKKKKKK" fast ne :) men ååååååh! så de här inlägget kommer kanske upp imorrn, vad vet ja ? haha xD
lägger in lite bilder för ja har tråkigt haha:
ego/fjortis bild, det är drf ja aldrig har lagt upp den xD men nu gör ja de! SHIT ASKORT HÅR !!!! D:
det var alltså efter en fotbbollträning dehär, älskar er så himla mycket tjejer, säger de hela tiden, men ja vill inte att ni ska glömma de, hehe!
lite senare på dagen typ en timma dåra, men vi hade bytt om
haha fail !
venne men gillar den här bilden haha x)
eller juste de va den här bilden ja gilla xd
så hiiiiiiiiiiiiimla söt sara ! *småler* :)
innan UNG08 med olivia, linnea, sara och emilia
on tha tåg till ung
mitt och saras ungmärke :DDDDD
usch, tur att man har tjockat på sig lite :O :S
älskar den här bilden på dig linnea !
SHIT VAD BRUN MAN VA!
kolla nu lixom:
PINSAMT!!
var osminkad och nyvaken haha xD
älskar dig perversa syster :*
så där ska jag fortsätta och sminka mig (a)
OKEEEJ dedääär var nog den gamlaste "fjortis" bilden ever, från typ i mitten av FEMMAN, shit hahhahahaha, skäms XD
från i början av sexan, pinsamt !
hahahha oj oj oj gammal fjortisbild
och och min älskling mathilda, innan vi gick på grönalund i typ slutet av sexan..saknar!
Hah! tjaaaa
tjenare mannen
när vi satt i flygande mattan, haha nervösa! VILL TILLBAKA TILL DEN DAGEN ! :( ilyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy <3
haha, looooove you guys!
våldtäckt på G hahha!
MEN GUD haha! jag drev, skuulle leka hippie!
så fiiina ögon!
haha kommer ni ihåg den dan ? haha!
älskar er alllaaaa :D

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0