Gick hem från plugget direkt ;d

datum: 2010-10-19 tid: 15:01:12

hejdu där! ;]
kom hem för en timma sen så jag gick hem efter skolan idag för jag har skitmycket läxor och prov den här veckan, hate this shit !
faila som fan på no provet idag, svara inte på en ända fråga, suck -.- men jag hade inte pluggat, var ju sjuk..Nu ska jag nog plugga! känner mig as duktig när jag pluggar (a) mamma ska snart te ica, ska ha lite godis och tuggumi, det får fan du pröjsa mamma! jag går i skolan, det gör faan inte du! mehehe........
dagens outfit
tröja - london
cheapmonday jeans - the salty dog
väska - chique

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: ♥ Emmy ♥

Hej, hej! Hur mår du?

kram!

-Emmy♥

2010-10-19 @ 16:32:40
URL: http://coolaemmys.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hej Sofia! Dina jeans är assygga! Hur mycket kostade dom? (ska inte köpa likadana men kanske några från Cheap monday :P), ses imorrn!

2010-10-19 @ 21:02:31
URL: http://zoophias.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0