chokladdrömmar :3

datum: 2010-10-13 tid: 15:29:04

seriöst nu har jag vart sjuk i 3 dar ! orkar inte vara hemma! säger hela tiden att jag ska till skolan men när jag vaknar ba: naaaaaa, mår fortfarande dåligt! nu FÖRIHELVETE hehe ska jag till skolan imorgon (torsdag) jag lovar! ni år vad ni vill om jag inte går till skolan okej ? :) fast om jag får typ feber och typ 40 grader eller typ svininfluensan (den är över men ändå...) aja ni fattar ? TÄNKER GÅ TILL SKOLAN, klarar inte av o se mig i spegeln, osminkad, flottigt hår, lockigt och ruffsigt & tovigt hår, typ utslag ? nej nu ska jag till skolan, missar skitmkt.
Bakat choklad drömmar nyss, skitgott ! nu ska jag hämta mera drömmar....

sådäär......gudomligt goda är dom! :D man blir ju nästan fet av att vara sjuk, då gör man alltid något onyttigt, hehehehe ;)
inte riktigt såhär lyckade blev dom x) men säkert godare

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0