Asså jag kan inte beskriva med ord

datum: 2010-10-28 tid: 18:50:24

hur ledsen jag är! mamma, eller ska man kalla den dära tanten "mamma" ? hm...inte just nu iallafall :@ förstörde allt, okej jag har lärt mig en läxa, men jag kommer fan inte träffa sara på typ två veckor? seriöst? :'( jag kommer sakna sakna sakna sakna sakna sakna sakna sakna sakna sakna sakna sakna dig så sjukt mycket, visst två veckor är inte så jätte mycket, men jag är ju nästan med dig varje dag + att mitt "Hejdå" var de sämsta någonsin , men tack för att jag fick gråta på din axel, så jävla skönt kändes det, mamma förstör allt, åh jag hade sett fram emot att få gå på byles talangjakt, men icke, skulle såklart bråka med mamma istället -.-
HEJDÅ SARA , HOPPAS DU LÄSER DET HÄR INNAN DU ÅKER TILL KINA :'( ♥
4331482383_42d7d3836c_z_large

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: SARA HERLIN

diss mot mig dära xd <33 :(

2010-10-28 @ 19:21:21
Postat av: sara s

ÄLSKAR DEJ MEST GULLUNGE SÖTNOS KÄNDES BRA NÄR DU GRÄT MOT MIN AXEL, STACKARE saknar dej så! :`)

2010-10-28 @ 21:41:47

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0