Vad vill du? Men kom då ! Jag är ju här och väntar på dig :)

datum: 2010-11-19 tid: 21:31:57

SHEENA ! HEJ DÅLIG UPPDATERING ! :D

Men när jag färgade håret så blev det ingen förändring alls knappt :( aja, ska tona med ett annat märke innan jul igen ! ger inte upp alltså;)

idag efter skolan så var jag med olivia,sara s och tove. Hemma hos mig! vi käkde jordgubbr o prata o skratt hehe ;) men innan de så satt jag , olivia, sara B, Linnea, Erik E och Pontus i soffan i cafeterian och väntade på sara s som slutade senare. De va kul :p

käkar ostbågar och chips nu :d
från idag, det är helt sjukt vad jag älskar dig älskling!

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: lina

fotomodell nästa eller? ;) <3

PROFILBILD OCKSÅ SOFIA!!!!! :d <333333

2010-11-19 @ 22:34:24
URL: http://linacumlins.blogg.se/
Postat av: OLIVIA, vem annars ?

lina is right ! <33 ilu

2010-11-20 @ 00:17:58

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0