statistiken går uppåt (Y)

datum: 2010-11-01 tid: 22:54:52

men kommentarerna går nedåt (N) aja baja...aja stjärtsmisk på mig oxå, har inte bloggat så värst bra heller (A) säger bara: förlåt ! jag har ett liv :( & världens bästa kompisar som gillar att roa mig (a)
men iallfall....
IGÅR: Tove slaggade oxå med oss, lite extra kul då (; alltså jag linnea och tove då, vi typ satt mest och garva, titta på 2 ½ men och käka glass och bokstavligen BAJS hallon, sen typ tog vi slängbilder (VILKET ÄR INGET ATT LEKA MED, FYFAN VAD ÄCKLIGA HAHAHAH) sen prata vi o gjorde some videos;) no more comments on that .
IDAG: Vi vakna runt 12 och åt frukost och sen hem för att fixa sig o så, o sen vidare till täbban, då va olivia med :) vi köpte inte så mycket, men lite blev de ju, REAN menar ja då. Sen badade vi på tibblebadet, haha, tradition (a) o sen stack tove lite tidigare och då hände massor med saker :D fast ne....fast jo lite ;) sen stack vi heeeeeem!
bästusfästus
snygg_brud_97 ;)
okej?
hhaah emosminkning på G xD
haha så jävla söt du är tove :D
hehe de e kul att sminka sig som ett emo xd
på tåget till tibble hehe
aborren, laxen
och gäddan ! :D
den ända som är i luften..dom andra faila, såklart -.- xD

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0