Memories never die, saknar kyrkskolan
datum: 2010-11-10 tid: 20:40:37

allt var så jävla najs då. Man hade sitt lilla gäng som samlades på rasterna, vi hade alltid kul, trodde vi va coolast på skolan haha, vi ställde upp på alla talang jakter o allt. Finns så jäääääääääävla många minnen med er 7, seriöst ! om hela mitt liv bestod av minnen i procent så skulle helt ärligt 80% av mitt liv bara vara massor med minnen med er. Ni läsare fattar inte ett skit...
Men sara och ofelia har ja lärt känna sen dagis o ja minns väl hur mkt vi lekte o busade med allt o alla. Det var då vi 3, känns konstigt att ja knappt träffar min lilla ofelia längre ;( men iallfall så började vi i samma skola och var alltid med varandra, seriöst, vi 3 i sexårs, dom busigaaste på hela skolan, vi ringde polisen, snodde choklad av läraren o blev påkommen, skicka snusklappar ( då menar ja verkligen snuskigt ) som lärarna hitta i papperskorgen och tände tändstickor (o alla trodde vi skulle tända eld på skolan, hhaha de roliga var att vi hade helt andra planer, nämligen att undersöka eld. Vi fick tillochmed skriva en liten dagbok om vad vi hade gjort som inte var dumt gjort o så, sen fick föräldrarna skriva under o lärarna fick skriva på om man hade skött sig eller inte. Man kunde ju nästan tro att vi skulle bo i ett fängelse efter allt vi gjort i tidig ålder. Minns tydligt hur illa jag mådde när jag hade snattat chokladen av vår fröken, hur jävla dåligt jag mådde, när det ringde i telefonen och ja satt i min trappa och grät, ja visste att de skulle vara min lärare..Jag fick den dära jobbiga känslan. Sen blev man större o lärde känna dom som gick i C, felicia, tove, nathalie, linnea. Då blev vi ett skitstort gäng som alltid hängde ihop på rasterna. Sen började louisa i vår klass ( 4-5 A ) vi lärde känna henne snabbt så hon var oxå med i vårt gäng. Vi kallade vårt gäng för GG (gossip girls) haha tillåt mig att skratta, guuud så töntigt xD men iallfall, minns den dagen, vi samlades innan skolan och bestämde ett namn och de fick bli GG. Plötsligt var GG allt, våra namn talangjakt namn hette GG, GG samlades på rasterna o GG var dom som alla visste vilka de va. Men nu, existerar inte de knappt längre..ja fattar inte , de var ju så stort! ni var ju mina bästavänner ? kommer ihåg ett skitstort bråk mellan oss alla, eller rättaresagt, mellan mig,ofelia,sara,felicia,linnea,lollo och nathalie mot tove.
Ni vet playhead tiden? då var de en kille som hette Rikard2 på playahead som mobbade oss alla och vi trodde de va tove, för hon hade vart skitsur på oss den dagen, för att inte hennes kompis fick vara med i vårt gäng "GG". Vi fick ju tillochmed prata med rektorn & allt, och försöka reda ut de..Vet ännu inte vem det är?
Kommer iväl håg på lektionerna där jag skulle gå på toa eller skulle o skulle..då kom alltid ofelia och sara o vi låste in oss på toaletten o prata o fixa frisyrer på varandra, men det roliga är ju att vår lärare Tanja nästan alltid kom på oss, hehe. Sen så hade vi alltid bokredovisningar så man var tvungen att redovisa om en bok man hade läst, och de hände ju ganska ofta att man fick göra de. När det var min tur att redovisa, ja...då ska ofelia såklart fnissa , så jag börjar skratta. Så vår lärare sa att ja fick ta de en annan gång. Men jag skrattade hela tiden...hela jävla tiden så jag fick ju typ göra om 5 gånger säkert. Jag mådde så jävla dåligt, ville inte gå till skolan. Så jävla pinsamt och så jävla svårt att hålla sig till skratt tyckte jag. Kom sällan till skolan en period då. Men jag började sakna vännerna då. Vill tillbaka, skoln var så jävla soft och vännerna med. Saknar lukten, skratten, pratstuderna efter skolan allt !!!!! Jag är glad att jag var busig när jag var liten, så jävla bra! för ja har lärt mig ett och annat. Man ska inte röka eller snatta eller nått annat. Inte för de har nått med de bus heter vi gjort men...
minns oxå när ja sara och ofelia betämmde att vi skulle flytta ihop när vi blev stora, dom två skulle röka. HAHA ! visste redan då att de var idiotiskt att röka, så jag skulle inte röka, men de skulle dom. Vafan hände med de ? :( alltså att bo tsm.. JAG ÄLSKAR ER SÅ HIMLA MYCKET ! 

SOS - sofia ofelia sara <3
GG  - felicia sofia sara linnea nathalie tove ofelia <3

JAG SAKNAR DE SOM VAR FÖRR...VILL SPOLA TILLBAKA TIDEN TILLS DÅ. ALLT VAR SÅ JÄVLA BÄST.
VI BORDE TRÄFFAS OFTARE, FÖR FYFAN VAD MÅNGA MINNEN JAG HAR MED ER. DET KAN JU INTE BARA FÖRSVINNA ? :( älskar er så himla jävla super duper ultra otroligt mycket.
obs, alla bilder är skitgamla och tagen med världens sämsta mobilkamera (min gmla mobil)
sara och jag, så jävla ful på mig, jävla fetto ja ser ut att va
lollo, jag och nathalie , miss <3
ofelia på fotbollsplan
JUSTE KOMMER NI IHÅG KNATTEFOTBOLL ? I FEMMAN DÅ VI KÖRDE FOTBOLL MOT DOM SOM KÖRDE FOTBOLL SOM VAR TYP 6,7,8 ÅR haha dom ägde ut oss totalt !
lollo i träd
tove i midgård. De var där man hängde efter skolan, efter parken dåra ;)
nathalie i apträdet
linnea i apträdet
så söööt, minns väl när ja tog den här bilden, vi var på isen som alltid på vintrarna
ÄLSKAR ER, I FYRAN ! HAHA JÄVLA TÖNTAR VI ÄR ;p det var på skolans mombusdisco..

memories never die ♥

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: sara herlin

ååhhh saakkkkknnnaaaarrr GG <3333<3333

2010-11-11 @ 18:42:45

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0