I'll stand by your side ♥

datum: 2010-11-20 tid: 23:18:52

älskling, dig har man känt i knappt 2 år på riktigt. Och du är redan en av mina bästavänner! Jag vet precis vad du går igenom just nu, och en sån som du förtjänar inget sånt, det är hemskt. Jag finns på din sida, och det vet du! Jag hatar att du mår dåligt, det är inte samma glada tjej som jag är van vid då. INGEN precis INGEN förtjänar dina vackra tårar. Jag tycker så jävla synd om dig, du är sjukt fin. En vacker vän, en sån som det inte finns många av. Du är så jävla fin på alla sätt. Men glöm aldrig att livet går vidare, jag hoppas för din skull att det kommer lösa sig det här, jag älskar dig så sjuuuuuuukt mycket gumman. Jag vill förklara hur perfekt du är gumman, men det går inte, du har sämst självförtroende. Du borde inte ha de, för det finns ingen som kan tycka du är ful! du vet nog vem du är, och glöm aldrig att om du försvinner så klarar jag inte dehär längre, så för min skull.

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: sara

älskar dej så obeskrivligt mycket! du är Bäst!<333333333333333!!!!!! Bestis

2010-11-20 @ 23:23:55

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0