I'LL NEVER BE THE SAME

datum: 2010-11-10 tid: 18:54:10

OLIVIA HAR KOMMIT HEM FRÅN SPANIEN, NU ÄR ALLA MINA BÄSTAVÄNNER HEMMA ♥

Hej btw
idag efter skolan var jag med linnea,felicia,sara s och sara h :) vi satt mest och prata o så, sen vare gratisprov på "anti rynk" kräm så ja tog asmånga, så medans sara herlin sket på icas toalett (linnea o sara sundqvist stck hem) så sprutade felicia de på min hand, då kladdade ja av mig det i hennes mun xd så jagde hon mig runt hela ica, de roliga var att hon var helt lost, haha ja bara försvann helt plötsligt haha, sen så kom sara då väntade vi på felicia tills hon skulle hitta mig hehe xp de va min lilla dag

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


haha skön bild xd slumpad bild från barnens ö

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0