FREDAG DEN 13 ? läs om ni orkar

datum: 2010-11-25 tid: 19:29:20

hejsan, efter skolan idag var jag med emma, tjocklänk till henne hääääärrrr. Men måste först berätta om varför de hade kunnat vara "fredagen den 13", fast ja vet ju att de inte är de men iaf. Vår sista lektion var idrott, och då körde vi badminton. Jag linnea var i lag & när vi båda skulle mot bollen så smashade hon till mig typ de hårdaste hon kunde på mitt ögonbryn, aj ?  så de typ spräcktes! hon är världens klantigaste person -.-' aja älskar dig ändå! sen kom emma och vi åkte hem till henne, där lagade vi våran specialare, asså maträtt. SJUUUUKT GOTTTT(♥)
Sen så skulle jag visa nått med maten full av makaroner så fick ja as mkt makaroner i halsen, då började jag skratta, då började emma oxå skratta och fick makaroner i halsen, och då började jag skratta ännu mer av att hon oxå fick makaroner i halsen osv..de pågick i ungefär i 2 minuter, och de är en lång tid om man räknar sekund för sekund. Sen så skulle jag dricka saften, då tänkte ja på hur fult de såg ut när vi hade makaroner i halsen o asgarva åt varandra, så ja började garva igen o spillde ut all saft på maten! heh..då började vi garva igen xD sen tog vi orb bilder och då tog emma en bild på en tavla som hade 14 flaggor i rad, sen zoomade hon in flaggorna och på bilden var det 15 flaggor, vi kontroll-kollade tre gånger. Lite äckligt! sen började hennes hund bara skälla sådär..de var inget eller nån som kom han bara skällde (host spöken). Men sen gick vi ut o tog bilder o de slutade med att vi åkte pulka i en backe (haha töntar) men seriöst man blir inte för gammal för pulka :) då så stannade tefatet till och ja föll på magen (svårt o förklara) haha! o seeeeeeeeeeeeeeeen hade vi lite snökrig, och då brottade ja ner emma, o satte mig på henne (Fetto<3) då kastade hon snö på mig, men på nått sett så kastade hon de på min jacka så all snö ramla ner på hennes ansikte, hahah såg så jävla kul ut! och så jävla ääääääägd :D vi hade iallafall skiiiitkul, love you
så hiiimla söt (snådde från hennes blogg)
fastnade inte på foton idag xd


UPDATE: Glömde att emma råka slå sönder ett fönster på ip hahah xD

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: emma

hahaha vi är bra asså (A)x) älskar dig med sofia <3 vi är så sjukt bra! slår sönder fönster och spiller saft i maten :D <3333333

2010-11-25 @ 20:30:40
URL: http://eemmafallenius.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0