nu är det bara 364 dagar kvar tills nästa julafton..

datum: 2010-12-25 tid: 10:54:11

.. fan ;( men iallafall så hade jag en av den bästa julaftonen i världen. jag fick inte så jättemkt men jag är nöjd ändå:
riktiga UGGS
♥ en "onepicece" mamma hade gjort själv, (hon är designer så den blev väldigt lyckad) aprikosfärgad.
♥ en diamant klocka typ 
♥ 3 par linnen i olika färger
♥ ett par leggings
♥ presentkort på gina 200;-
♥ en tröja som ja velat ha länge
♥ en geisha (haha)
♥ 500 ;-
♥ en mascara (full lash effect)
♥ 2 par björnborg trosor
♥ neutrogena sminkborttagnings medel
antar att jag får 700 kr av farmor o farfar oxå, får alltid de av dom. har fått de i kanske 6 år irad nu. dom firade inte jul hos oss i år. de är drf.

blev nöjd iår :D vet ej om ja pallar ta kort på allt , de kanske ja gör senare ^^ snart ska jag iväg till mina kusiner. ombytta roller förstår ni, dom var hos oss igår nu ska vi ha hos dom :D

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Anonym

kan du visa bilden åp one piece ? :)

2010-12-26 @ 17:56:31

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0