I can´t say I´m sorry

datum: 2010-12-28 tid: 20:23:23

DÅLIG BLOGGNING ! men igår var jag med först sara och olivia i täbban = mellanrea! så jag köpte köpte lite saker, lägger in bild snart. sen stack jag hem till mej o käka o packade mina grejer (slaggmode hos olva) då kom även linnea oxå :) men jag typ dagdrömde på bussen så jag råkade gå av en station senare och det var inte kul, fick damp :@ fick gå hela 2 km säkert -.- sjuktjobbigt! ramla lite oxå = ÄÄNNUUU MMEEERRR PISSSST OOFF ! heheheh
aja, väl hemma hos olivia typ käka vi pommes, gick ner till kragsta o köpte godis o sånt. sen prata vi o åt OCH skrattade! hahahaha älskar er cheyer, men de vet ni redan :)

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0