haha humor

datum: 2010-12-23 tid: 13:21:57

en norrman åker in i fängelse när han kommer till domaren för att få veta hur långt straff han ska få säger domaren -du får 300 år. då ställer sig normanen upp och jublar, domaren frågar så klart varför han är så glad -jo du förstår jag trodde jag skulle få livstid


Det var en norrman som inte kunde se skillnad på sina två hästar. Så han tänkte om jag mäter dom så kanske jag ser skillnad på dom. Så han tog fram måttbandet och mätte dom och då kom han fram till att den vita hästen var lite längre än den bruna hästen.



ändrade planer, ska typ till olivia med linnea. sara skulle till täbban med sin mamma. ska göra mig iordning nu.
vet inte ens om ja får, mamma vill typ att jag ska hjälpa henne så innan jul. men de kan hon fetglömma.

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: olivia

SLUTA MOBBA NORRMÄN !!!!!! hahha...

2010-12-23 @ 13:30:19
URL: http://ohb.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0