freaky like me

datum: 2010-12-03 tid: 20:41:59

kom till skolan 9.15 o hade lektionen SVENSKA, efter de hade dom som hade elevens val idrott, långrast (2 timmar). För vi har idrott varannan gång. De är soft! så vi stack hem till sara S och käka pommes, alltså jag, linn, sara B, Olivia och såklart sara S ;) skiiitgott! sen tog vi slowmotion-video med saras pappas kamera, jag gjorde slängbilder. HAHAHHAHAHAHAHHA DOOOOOG SÅ JÄVLA FULT ! ALLT SKAKADE PÅ MITT HUVUD, vi typ...dog xD sen hände de en sak så ja kom lite försent till engelska provet, fast kom inte alls så mkt försent. De provet gick bra, tror jag. Sen efter skolan var ja med sara S, sara B och Olivia vi titta på hip hip hora o käka godis. Sen efter halva filmen stack Sara B. Men så jävla kul när sebbe ba: du har fina öron!
asså svårt att förklara men skiiitkul var de, vi dog nästan bokstavligen! tar typ aldrig bilder nu för tiden förlåt :(
ska typ ta lite egobilder nu hahah, längesen ja bytte profilbild på fb o ja tröttnar snabbt ! :p
puuussss antar ja sålänge
sebbe där är så jäääävla söt ;$

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0