CHATTAR DU MED DIG SJÄLV ELLER ?

datum: 2010-12-09 tid: 19:49:18

mitt nya ord..De ploppa upp i mitt huvud xd så de är mitt nya ord, så jävla grymt! hej btw. Vart med linnea och sara h igen, vi va hos mig igen o ja försökte hjälpa dom att göra en header (för ja har photoshop) men de va ett tag sen man använde de, så kan inte ett piss längre..men vi hade iallfall kul, men jag fick lite damp där för de inte gick som ja tänkte i mitt huvud xD fick damp på gympan oxå för erik T är som han är bland. Så råka dampa (slog upp dörrar de hårdast ja kunde) när åttorna såg hehe. Fast ja dampa dock på skoj hahah aja..
aj, sa mina öron!
kolla mina nya örhängen jag fick av fillan, skitsnygga! tack!!

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0