Äckligaste som hänt mig på länge!

datum: 2010-12-30 tid: 14:07:16

jag är ensam hemma o så var ja så jäääääääävla hungrig! asså ja led verkligen, o när jag äntligen skulle börja göra mat så fick jag skiiiitmkt yrsel säkert yrsel gånger 5 (yrsel x5) o så började jag kallsvettas asmkt o fick sjukt ont i magen o hela kroppen o jag kunde inte stå helt rakt. då sprang ja till soffan i matrummet (eller vingla dit) o typ hela min kropp kändes som slime när ja la mig ner. sen så mådde ja bättre när ja la mig ner. då trodde ja typ att jag kanske var kissnödig eller nåt så ja gick på toaletten. sen när ja gick tillbaks till köket så var lampan tänd..asså de med lampan var nog inte så himla läskigt eller jo (men de var inte de som var problemet så de brydde ja mig inte så mkt om) hade ja mått bra hade ja sprungit ut ur huset barfota o ringt mamma XD. men jag har typ aldrig mått så här illa i hela mitt liv. jag mådde dåligt på flera olika ställen på samma gång. jag var skitkall o jättesvettig. usch! jag kunde inte stå rakt, var tvungen att hålla i mig i nått.

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Sara

Nååå gumman, stackare :( <3

2010-12-30 @ 14:15:26
URL: http://sarasundqvists.blogg.se/
Postat av: aasså shiiiiiiiiite

ASSÅ SERIÖST ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT MAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET DÄR KAN JU VA SKITFARLIGT !! PUSSPUSS

2010-12-30 @ 14:25:16
URL: http://ohb.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0