05 – Min bästa vän

datum: 2010-12-18 tid: 20:21:33

hoppade över nåra för jag vet inte vad jag ska skriva, men nu ska jag berätta om min alldeles egna bästavän!
jag har många jättebra vänner som ja kallar bästavänner och det är olivia,sara , mathilda och linnea! men min allra bästa bästavän är faktiskt linnea, hon är så jävla bra hon! en bästavän är en sån man kan berätta exakt allt om, prata skit, kissa i kors (?), prata i telefon med om kvällarna, har samma humor och allt! och de delar jag med min alldeles egna linnea! när jag fick höra att hon kanske skulle byta skola bröt jag ihop inombords och utombords. Jag kommer aldrig klara allt dedär utan dig. Du är mitt allt hjärtat! vi har så sjuka minnen! vi har känt varandra i 6 år ungefär. Även om du kommer byta skola (vilket du inte får) så ska du veta att jag kommer älska dig föralltid. Jag kommer aldrig ta av vårt kompisarmband! jag är stolt över att kunna kalla dig bästavän!
du är så fin! du kan få vilken kille du vill :)

HÄR KOMMENTERAR DU!
Postat av: Linnea hellström

aaaaww ily :) fast shit vilken bild på mej c:<33333

2010-12-19 @ 18:49:34
URL: http://linneahellstroms.blogg.se/

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0