02 – Mina föräldrar

datum: 2010-12-16 tid: 19:05:53

oj svårt! jag börja med att om dom inte fanns så hade mitt liv vart heeeelt lost! dom har stöttat mig så jävla mycket, vart på min sida och litat på mig! Mamma är en väldigt omtänksam människa med ett hjärta av guld. Hon gör allt för att man ska må bra. Hon ställer upp! väljer alltid nån annan från de bästa! hon är ganska smart också, hon tänker på vad hon äter, på vad som kommer in i kroppen när man smörjer på sig krämer eller nått annat och är bra på att ge bra råd.
Pappa är en schysst farsa oxå, ställer upp i vårrt och torrt. Rätt barnslig, väldigt barnslig. Han skrattar åt sina egna skämt. Älskar verkligen choklad. Jag har fått min onyttighet av han. Han är inte alls särskilt fet men väldigt glupsk. Han luktar alltid så gott och är så himla snäll och gullig haha! Jag älskar verkligen mina föräldrar och jag skulle aldrig kunna säga att jag hatar dom! verkligen inte.

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0