01 – Presentera mig själv

datum: 2010-12-15 tid: 18:49:18

åh det här är så himla jobbigt. Vet inte hur jag ska skriva! det här kommer säkert gå åt helvete men jag ska försöka.
Jag är nog för de mesta väldigt glad av mig, jag hatar när det blir tyst i en diskution så jag säger vadsomhelst bara det inte är tyst. Jag kan säga till mina kompisar nånting och sen svara åt mig själv sekunden efter, när min hjärna är i heeelt andra tankar. Och jag lyssnar verkligen inte på bullshit eller ointressanta saker, okej för det mesta är allt intressant men ni fattar, jag lixom tänker på nått helt annat o sen ba, oj vad sa du?. Jag har nog fått de flesta att skratta tror jag (säger inte att jag är rolig eller något). Men jag älskar att skämta och göra bort mig och fula mig, jag älskar att se andra skratta. Så jävla underbart bara! Somsagt jag säger inte att jag är rolig, vissa skrattar säkert åt mina torra skämt, torr är vad jag är. Jag är barnslig oxå, japp..eller iallafall när jag tjafsar med kompisar. Älskar att tjafsa ibland, vet inte varför haha, det är skönt att få ut min ilska på nån (förlåt linnea) haha. Jag är nog helt okej i skolan även fast jag inte sköter mig så bra med läxorna, jag hatar att plugga. Men när jag pluggar så får jag rysningar i kroppen för jag känner mig så duktig. Heh tönt!
Jag är så emot rökning och allt sånt shit. Alla röker för de mesta för grupptrycketsskull men jag drabbas bara posetivt av de. Jag vågar stå för att jag hatar rökning och allt sånt där. Har aldrig provrökt heller, och det är jag jättestolt över eftersom jag har nåra få kompisar som röker. Jag försöker/försökte övertala att sluta men de är upp till dom även fast jag bryr mig om mina kompis/ar, men det kan jag inte göra nåt åt. Det är upp till dom, jag har försökt! Jag brinner för en sak och det är fotboll. Att bara få skpinga ut på plan göra en bra pass och alla bekymmer försvinner. Jag är världens godisgris, seriöst. Utan socker funkar jag inte. I min familj måste man gömma allt som är en aning onyttigt, fast jag hittar alltid godiset eller nåt annat ändå. Men det är jobbigt, dom skyller alltid på mig även fast de kanske inte är jag som de för de mesta är men ändå. I femma köpte jag en Euroshoper chokladkaka varje dag med mina kompisar. Jag blev bokstavligen beronde. Jag älskar mat, jag är största matvraket, äter ungefär 1-4 portioner i skolan väldigt ofta och hemma skitmycket. ÄLSKAR MAT, MUMS :D Ska jag vara helt ärlig tycker jag inte att jag är värsta fettot, men det känns som om bara för att jag skriver de här har jag anorexi fast tvärtom (Ser sig som smal fast är tjocK) det känns lixom som att alla ser mig som ett fetto när man säger att man tycker att man är smal. Vet inte vad jag mer ska skriva, Älskar att vara med kompisar. Utan dom vore mitt liv värdelöst. Hoppas ni fick en bild på hur jag är som person nu, hehehe puss.

HÄR KOMMENTERAR DU!

TRYCK!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0